Kızlar selam benim ilk gebeliğim ve 19 haftalığım erkek aynı zamanda kilolu bir hamiiişim benek hareketlerini hemüz hissedemedim veya hissediyorum ama nasıl bişey oldugunu bilmediğim için gaz sancı vs diyorum. Mesela suan ara ara karnım yırtılıyor gibi oluyor bazen sanki ayaklarını hissetmişim gibi psikolojik belkide ama tam olarak nasıl bişey?