Bn şeker yüklemesi yaptirdim bebek 2hafta onden gidiyor dr periyatolojiye yonlendirdi sonuc şekerden şüphelendi dr şeker yüklemem gayet güzel gelmisti oysaki simdi açlık tokluk baktik açlık yuksek ve ınisulin başladık sakin ihmal etmeyin derim zaten bir ayim kaldi son aylarda boyle olabiliyormuş