tam 30 haftalığım kontrolümüz haftaya o yüzden boy kilo bilmiyorum, çok ağırlaştım 2 buçuk yaşında kızım var o yüzden baya yoruluyorum. Hazırlık olarak pek bir şeye ihtiyacımız olmadı 2. kız geliyor nasipse , ondan baya eşyamız var. Hastane çıkışını aldım özel olması gereken eşyalarınıda alıyorum yavaş yavaş . Sabırsızlıkla bekliyoruz bebeğimizi 🥰