HakanNeeAkgz 33 haftaligim geçen hafta çatı muayenesi oldum başta ebe muayene yapicam deyince korktum ama normal doğum düşündügum için elinde sonunda olacağımı düşündum ve cesaretimi toplayip oldum başta kendimi kastim ama sonra sakinleşince rahat bıraktım kendimi kasilinca aciyor hiç korkmaya gerek yok yani çok kısa sürüyor anlık birşey