Minikarpuz Nefesveannesi1 bizde perşembeyi bekliyoruz Allah sağsağlim kucağımıza almayı nasip etsinnn💕
Kubra50 Nefesveannesi1 rabbim sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin minim mucizeyi bende 9 Nisan Cuma kavuşacam inşallahhhhh miniğime 🤱🏻
Kubra50 Nefesveannesi1 çok güzel bi duygu hem çok mutlu hemde duygusal oluyor insan karnımızda hareket eden minik kucağımızda olacak tam bi mucize rabbim tüm evlatları anne babasına bağışlasın
Kubra50 Nefesveannesi1 aynısı bendede oldu hem bi yandan hemen kavuşmak istiyorum hemde birazcık korkuyorum kuveze falan girerse diye
Nefesveannesi1 Kubra50 inşallah girmezler senin kaçıncı haftan ki dua edelim sapasağlam gelsinler yanımıza
Kubra50 Nefesveannesi1 benim Doğum biraz erken olacak 37+1 de çok aşağıda olduğu için daha fazla bekletip hem seni hem bebeği tehlikeye atamam dedi
Nefesveannesi1 Kubra50 sen içini ferah tut solunum olarak bi sıkıntı olmazsa almıyorlar küveze tabi riske atmayın :)