Ben biooil kullandım 29 haftadayım çatlağım yok. Yağım da bitti şimdi lierac ve Hindistan cevizi yağı birlikte kullanacağım.bebek yağı da var. Normal kremde süryorum. Son 3 haftada hızlı büyüme oldu. Günde 3-4 defa değiştirip sürüyorum elimdekileri. Önemli olan nemli tutmak. Bakalım inşallahçatlamam