3 arkadaşım orada doğum yaptı hepsi de tek kişilik odada sancı çekip aynı oda da doğum yapıp aynı oda da kaldı ve kıyafet vs giydirmeye ve yemek yedirmeye eşi yanınıza alıyorlar telefonunz yanınızda da kalabiliyor her odada banyo da varmış sancı çekerken ebeler duşunuza kadar aldırıyormuş