Hamilelikten dolayı olabiliyomuş benimde yüksekti gastroentroloji bi neden bulamadı kasintim vs yoktu sonra kendiliginden dustu bence hamile oldugumu bilmeden migde bulantisi ilaci bide redoxon falan almistim onlar yapti yapmaz dediler ama durup dururken niye ciksin 🤷🏻♀️