Serappp14 Kızlar merhaba 5+2 gebelıkte normal ustten kese gorulmedı vajınalde goruldu kesede küçüktü haftaya bidaha gidicem gec döllenmemi oldu yoksa haftaya düzelirmi sizce
cuneeytyareen Serappp14 ilk muayenemde 6 haftalıktık ultrasonda kese göründü büyük ihtimalle sizinde gözükücektir içiniz rahat olsun 🙏🥰
Muratnannesi Serappp14 çok normal 5+3 de gittim kese var bebek yoktu 1 hafta sonra tekrar gittim. Bebek oluşmuştu geç döllenme dedi zorla duyduk kalp sesini korkma 21 hafta olduk şimdi
derindemir Serappp14 ilk kontrolde satla birebir uyumlu olanla olmayan bence eşit seviyededir.ilk kontrolde benimde 5 gün geriye gitti.cumartesi tekrar gidicez bu sefer kalp atışı için🥳
Serappp14 cuneeytyareen kesenin içinde bebek gözüktümü peki haftaya benımde 6 haftalık olucak ıns gozukur bebekte
Serappp14 Muratnannesi kacıncı haftada duydunuz kalp atısını ben zaten korunuyordum yumurtlamanın sonunda korunmayı bıraktım olucagınıda dusunmemıstım doktorumda öle dedi sonunda gebelık olusmussa normal dedi
Aleynaezel Benim 5+2 de kese gördüm 6 da kalp atışı duydum suan 9 haftalık 2 gün gerıden gelıyo o sıkıntı degıl hemen gözukmeye bılıyo her kes farklı yanı takma kafana
Serappp14 Aleynaezel benımle aynı oluyor bende 6+2 de gidicem ıns kalp atısı duyulur ya bos gebelıkten falan korkuyorm
elifemirasaf Ben de 5+1 bugün idrarda pozitif çıktı henüz doktora gitmedim ama adet ağrısı gibi ağrım var siz de de oluyor mu
Busra65 elifemirasaf benim bugün 5+2 hala adet ağrısı çekiyorum reglime 3 gün kala ogrendim ben gebeliği kanda sanki adet olacakmısim gibi doktorumla gorustum vajinal progesteron yazdı ağrılarım hafifledi
Serappp14 elifemirasaf bende hıc kan vermeden gittim ama kasık agrısı oluyor zaten yerleşme donemınde oldugu ıcın
Busra65 elifemirasaf Bende kendi doktoruma gitmedim henüz sadece kan verdim Perşembe günü keseye bakacaz insaAllah gorunur
Serappp14 Naz_01 benımde vajınal sanırım geriye atıcak bikaç gün bebek gozuksunde haftaya gec dollenme sorun değil ya😕
Muratnannesi Serappp14 6+3 de zorla duyduk nefesimi 10 saniye tutturdu doktor o şekilde duyabildik. Şimdi büyüdük tabi 😌 endişe etme
Naz_01 Serappp14 sağlıklı olsun orda gözüksün de gerisi önemli değil canım.benim 12.haftaya kadar hep vajinadan bakıldı