Canssu61 Karnım sertlesiyor kasığım da ve aşağıda baskı hissediyorum sabah nişanım geldi kahverengi yoğun bi akıntı sizce doğum gerçekleşir mi doktora sordum doğum servisine gel dedi ama gitmedim sancıları ve suyumu gelmesini beklemek istedim
gizemozdemir1990 Canssu61 siz ve biz doktordan daha iyi biliriz dimi o yuzden gitmeyip buraya sorun cok mantikli
Gull_94 Canssu61 lutfen doktorunuzu dınleyıp hastaneye gıdın burda evde sancımı cekmek mantklı dıyenler nedense cogunlkta ama yanlıs yapıyosunuz
Mlk84 Dalga mı geçiyorsunuz ? Doktorunuz gel diyor ve siz buradan doğum başlar mı diye akıl istiyorsunuz gerçekten şaka gibi