fatmArslan06 Kalp hizi ve cinsiyetiniz nedir kizlar 😊😊 140 alti erkek 140 ve üstü kiz diyorlar benim 120 130 erkek 💙 sizlerde yazın da doğruluğu varmi bakalim
UralAybars0921 fatmArslan06 benimki 158 çıktı ama doktor şu an tahminde erkek diye bulunuyor. Sonradan değişmezse 😉
Asobeno Hiç alakası yok bence bana da herkes kız diyordu çünkü ilk 170 attı sonra 160 hiç düşmedi 140 tan ama oğlum olcak
Hiraa fatmArslan06 yok canım dogru oldugunu sanmıyorum benım gecen ay 160 dı bu ay 155 cıktı ve oglum olacagını ogrendım 😍😍