Ebruliates 39+2 den merhabalar sizler neler yapıyorsunuz . doğum belirtileri var mı 🤗 özeldemi devlet te mi doğuracak sınız . Ankara Dr Sami Ulus Beştepe de olacak İnşallah çok kilolu değil bebiş 3.200 ☺️ doğuma kadar 3.5 olur gibi
Nurcihn Ebruliates merhaba canım doğuma 9 gün var cuma günü 39 olcaz 😄😄😄ama karnım sertleşiyor kasıklarıma belime ağri giriyor ne nisan ne su var hiçbisey yok bende bestepede doğum yapicam inşallah
DMLBRK Ebruliates 40+0 doğuma 0 gün kaldı gözüküyo bugun dogurmam lazim ama hic bir belirti yok 🤣 dun 3800 du ysrin tekrar kontrol var ama benim nazlı prensesin daha cikmaya niyeti yok nolcak bakalim 🤣
Mbuse Vaktinde gelir inşallah bebişin 🌸 ben devlette yapıcam nasipse 40+0 ız ne belirti ne bişey 😂 geçen hafta 3600 dü böyle giderse nasıl doğurcam diye korkmaya başladım 😅
Ebruliates Mbuse Yanılma payı oluyor ya cihazlarda içini rahat tut 🙏sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin Allah
Ebruliates Nurcihn Ay çok yakın kim önce doğurursa yazsın 🙋genelde iyi diyorlar bakalım bende normal olacak bu hafta nst ye gidicem yine bir 3 günde gel dediler sonra bir hafta 😅ilk bebiş Ler Nazlı biraz sürpriz yapsalar keşke 40 ı görmeden 🙈
Feriss Bizim de 5 günümüz kaldı pazar günü inşallah nasip olurda özelde sezeryan olacak heyecanla gün sayıyoruz tabiii kızımız acele etmezse 😋😍
Ebruliates Feriss zamanı belli olması güzel ya 😅 normal doğum da heyecanla bekliyoruz gelmezse diye korkuda var tabi 🙈sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin Allah 🙏
Ebruliates DMLBRK çekeceğimiz var bu kızlardan 🤣 ben oturunca artık bacaklarıma ağırlık yapmaya başladı göbeğim 😊 inşallah aşağı inmiştir
DMLBRK Ebruliates benim göbeğimi bacaklarimla yapisik gibi hissediyorum 🤣 diyorum ki hazir dogmuyo bari para kazanmaya başladiktan sonra gelsin kendi masrafini kendi karsilar artik 😂😂😂
Ebruliates Sevderay sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin Allah 🙏 çok heyecanlı gerçekten ☺️ son günler geçmiyor