Nuray11 Kızlar samsunda kadın doğum hastanesinde özel oda var mı yada nasıl oluyo orda doğum yapan var mı aranızda beni bi aydınlatın günüme daha var ama bilmediğim bi şehir olduğu için düşünüp duruyorum☺😇
milena11 Nuray11 var ama özel odayı tutma şansın çok çok düşük canım üzgünüm anca tanıdığın adamın varsa olur
BRUTAL-BETTY Nuray11 ben 8 yıl önce doğum yaptım şansa tek kişilik oda denk geldi şimdi yeniden hamileyim ne olacak bilmiyorum 🤷
H-M1602 Nuray11 bende samsundayim ama özel oda duymadım,Anadolu’ya gidiyorum suanlik ,doğum da kararsızım nerde olacağını,siz hangi doktora gidiyorsunuz
milena11 Nuray11 mağlesef bilmiyorum. Şuan güvenip gidemedim pandemiden dolayo çok sıkıntılı kurallar önlemler alınmış devlet hastanesinde çok zor doğum. Bide orda daha önce staj yaptım ebeler doktorlar hastalara yaklaşımı yüzünden şuan normal doğum fobim var
Nuray11 H-M1602 ben kadım doğum hastanesinde zinnur arasa gidiyorum ve memmunum ama doğuma gelmiyolarmış heralde
BRUTAL-BETTY Nuray11 tâbi ki de canım ilk oğlumun doğumunu da Erol Bey yaptı bunu da i yapacak sezeryan
Nuray11 H-M1602 27 haftalığım sürekli doktor değiştirmek istemiyorum o yüzden ultrasonda eli ayağı burda bak diye anlatması yetiyo bana devlette onu bile bulmak zor çünkü