O haftalarda bende öyleydim canım hatta burda post açtım sanki birşey olmuş hissi vardı içimde 2 gün sonra eskisi gibi haretlerini hissetmeye başladım çikolata yiyip soluna yat karnına ufak dokunuşlar yap hissedersin biz şuan 30+3 haftalık olduk 🥰 yani korkma o haftalarda bebekler daha çok uyuduğu için hareketleri çok olmuyor