damlaa4 yani bi problem teşkil eder yada etmez diyemem hakim olmadığım bi konu, ama şöyle de bi durum var, 17 temmuzda evlenmiş olsanız da o tarihte gebe kaldığınızın garantisi yok, hangi ilişkide döllenmiş olacağını asla bilemeyiz. Doktorlar bu yüzden son adet tarihini baz alıyor. Benim de 17 temmuz sat ama belki ben 25 temmuzdaki ilişkide gebe kaldım 🤷🏻♀️ bilemeyiz. Dediğim gibi net fikrim yok, ama yerinizde olsam sanırım doktorumu dinlerdim 🌺 Nacizhane. Sağlıkla kavuşun inşallah bebişinize 🥰