Sedacengiz hayır sakın öyle düşünmeyin benim burda daha yazamadığım o kadar çok şey varki ama kısaca şunu söyleyeyim hamile bir kadının psikolojisi çok iyi olmalıdır bunun sebebide aile başta gelmelidir benim bu hamile kalışımda ailemin hiç biri istemedi sürekli başıma kalkmalarıydı tamamiyle strese bağlı öldü benim yavrum eş Yok baba yok anne baskı uyguluyor peki ne olucak sonuç bu