Buraya ne zaman ultrason resmi atsam erkek demişlerdi doktorum da dün %75 kıza benziyor demişti tâbi bende artık dayanamadım için bugün özele gittim ve bebişimin % 100 erkek olduğunu öğrendim doktor pipisini falan herşeyin gördü. Cinsiyet belli olmadan tahmin yapan Doktorlar neden yaparlar anlamıyorum ki..