Arkadaşlar merhaba. Demir hapı, damlası ve elevit kullanıyordum. Doktor omegaya başlayıp eleviti bırakabileceğimi söyledi. Yalnız o kontrolde kendi doktoruma gitmemiştim farklı bir yerde olduğum için. Eleviti kendisi vermemişti yani. Kontrolüme de biraz var henüz eve dönmedim. Sizde de doktorunuz omegaya başlayınca eleviti bıraktırdı mı?