bigunanneolucak Hakkımda hayırlısı olsun yeni bir süreç başlıyor 🤗 ramazan aynının suyu yüzü hürmetine inşallah bu sefer hayırlı sonuçlar alırım 🙏🏻🤗
11mrv11 bigunanneolucak ne için kullanmaya başladınız acaba? Rahatsızlığı nedir? Ben polikistik overim ama doktorum bana yazmadı
3458 bigunanneolucak ıns hayırlı güzel sonuçlar alırsınız bende bu ay başladım 17 nısanı beklıyorum 😇😇
Umutduru bigunanneolucak canim ben 2 aydir femera + catlatma ignesi kullaniyorum gecen ay olmadj bu ay da ignenin 11.gunü inşallah hayirlisiyla olur 🙏🏻 klomen de kullandim ağustos ayinda 2 ay ama maalesef faydasini görmedim inşallah sem görürsün🌸
3458 bigunanneolucak ayy ıns kalırız canım ıns bır sorun da çıkmaz . 😇🥰Ilk defa böyle ılac kullanınca ınsan baya heyecanlanıyormuş 😇
bigunanneolucak 3458 bende cok heyecanlanmıştım ama benimki ilk olmadığı için hiç heyecanım yok suan :) aylardır hep aynı şeyleri yaşadığım için kısır döngü:) inşallah bu sefer son olır 🙏🏻
Auslu bigunanneolucak ben şubatta klomen kullandım ultrosan gününü kaçırmışın öbur ay gel dedi doktor bende üzüldüm eve gittim tabi öbur ay olsun diye bekliyorum günüm hep geçer düzenli adet olmazdım so da migdem çok bulanıyordu ben üşüttüm falan dedm sonra aklıma geldi test yaptım hamileyim hemen hastaneye gittim ikiz dedi doktorum şok oldum😍😍
bigunanneolucak Auslu ne kadar güzel maşallah ❤️ Bende cok ikiz istiyorum banada nasip olur inşallah 🙏🏻
Gulcin5757 ekim ayında kürtaj oldum hiç korunmadım halen gebelik olmadı doktorum letu kullanalım Bu ay dedi bakalım perşembe yumurta kontrolü olacak heyecanla bekliyorum bende ☺️