Kızlar merhaba 38 haftalığım bu haftaya kadar çok şükür sorunsuz geldim doktorum normal doğum diyor fakat hiç çatıdan bakmadı açıkcası çatımın dar olduğunu düşünüyorum sadece varsayım acaba yarın kontrolde yaparmı benim bir ebe arkadaşım var ona sorduğumda bazen ultrasondan bakıyolar dedi ama ordan sadece rahim ağzı uzunluğuma bakıyor🤷🏼♀️ Bide çatı muayenesi son dakkaya kadar yapmazsa benmi sölemeliyim yani bana 40 a kadar gelip sezeryan dermiki kafam çok karışık şimdiden teşekkürler