Arkadaslar hayırlı günler ♥️ 11+6 oldukk cok sukur 🙏 persembe gunu kontrolum var muayeneye gıdıcem.. Hem heyecan var hem tedırgınım sureklı acaba bebeğim büyümüş mü saglıklı mı bırseyı var mı diye.. Sızde de oyle oldu mu ıstemsız olarak tedrgnlk oluyor mu? ✋