Edali87 ilk 3 ay tiroit dengede olmazmış diye söyledi dahiliye doktoru bana, şuan 12 haftalığım ilaca başladım her doktor ayrı konusuyor emin ol, kendi doktorum beni korkuttu başka bi doktora gittim normal bu 3 ay böyle olur hamileyken ne bekliyomuş o doktor dedi, inşallah hiçbirşey olmaz bebişlerimize sağlıkla gelsinler