Esraa54 37 haftayı tamamladıysa gelişimi tamamlanmış sayıyorlar. Bebek iriliği doğum şekline etken ama zamanına degil diye biliyorum. Benim bebeğim de iri. Hem kemik yapısı hem kilosu. Doktorum sezeryana yönlendirmek istedi, normal istediğimi söyledim şimdilik izlemedeyiz. Geçen hafta kilosuna bakmadı, sanırım bu hafta konusu olur yine. Ha bide iriliği dolayısıyla sezeryan olursa haftasını öne çekmeyeceği, maksimum 39a kadar ineceğini hatta 40ı bekleyeceğini söyledi. 37+4 bugün bakalım yaşayıp görücem bende 😇