Merhaba kizlar ,
bende sonunda positiv dogum hikayemi anlatabilirim.
11.03 sabah uyandim ve oturma posisyonuna gectim. Gecince birden altimdan su geldi ama cok azdi. Endiselendim acaba suyummu geldi diye ama okadar az olamayacagini dusundum. Neyse arkadasima söyledim oda dedi aynisi bende oldu ve suyum gelmisti bence bi doktora gorun.
Bende doktorumu aradim söyledim gel bakalim dedi hazirlandim ve gittim. Testler sonucu suyumun gelmedi ortaya cikti aciklikta yoktu ama nst de sancilarim baya baya vardi bense hic birsey hissetmiyordum. Bebegimin kafasi dogum kanalina cok inmis sancilarimda var bu sebepten dolayi doktorum burda kal suni sanci verelim dedi. Basta cok kararsizdim ama sonra kabul ettim . Yatisim yapildi persembe aksam 18:00 gibi vajina yoluyla suni sanci verildi. Saatler gecti hala bende tik yok sadece belim agriyordu ama nst de de sancilarim cikiyor ebe diyor baksa biri olsa suan ciglik atardi senin yerinde . 😆
buarada duydunuzmu bilmiyorum ama ben meryem ana otunu cok istiyordum denemek onu buarada koydum bir kavanoza. Icierisine okunmasi gereken dualari okudum ve sudan bir yudum aldim.
gece 2 gibi doktor geldi bakti 2 cm acikligin var dogumhaneye gidelim dedi. Beni normal odadan alip dogum haneye goturduler. Heycandan hic uyumamistim ve artik adet sancisi gibi baslamisti agrilarim. Bisekilde uyumusum saat 6 da uyandim esime haber ettim artik yanima gelebilirdi . Coronadan dolayi hep yanimda olamadi. O geldinde saat 7-8 gibiydi . Acilmam 3 cm ulasmisti ben böyle yavas giderse acilmamkesin cok zorlanirim diye dusunurdum. Doktor dedi epidural verelim .bende tsbi hic arsstirmadim , bilmiyorumki biraz daha dayanabilurim dedim. Oda suni sanci daha agr oluyor doguma guc topla biraz uyu dedi ve verdiler bana 1 saat boyunca cok rahattimm.
sonra iste ne olduysa oldu doktor bi geldi 6 cm dedi yarim saat demeden geldi 8 cm dedi sonra bitden demezlermi dogum basladi diye. Dikisten cok korkuyordum dikis istemiyorum dedim. Odaki ebe de dedi beni iyi dinlersen hic dikisin olmaz , acisiz bi dogum yasamam sana ama elimden geleni yaparim dedi.
benim en zorlandigim konu nefes alip vermekti duzenli bi sekilde . Ikinabilirsin dediklerinde 3 kez ikinmamla geldi minik oglum öglen saat 12:15 de.
Kesik yok distan yirtik yok icten ise cok az dikise gerek yok ama biz yinede 2 dikis atalim dedi. Ben oglumu severken dikisin acisini hissetmedim bile hic yok gibiydi.
dua cok ettim meryem ana otunada inaniyorum bence etki etti.
Kizlar mutlaka normal dogum tercih edin yine olsa yine normal dogum isterdim kalktim o gun yurudum gezdim hic bisyim yoktu yorgunluk haric. Ama sezeryanda öyle degil zorunlu olmadikca tercihiniz olmasin.