Guneyinannesi1 https://hizliresim.com/B81LlG Adetime 5 gun falan var ilk idrarla yaptım direk kırmızı oldu aklım karıştı 2.kez mi yumurtlama görüyorum
fethiyeli48-48 Guneyinannesi1 ya da gebelik belirtisi olabilir . Adet gününe yakın ovülasyonun koyu çıkması ? Beni biliyorsun 6 gün önce öğrenmiştim
Guneyinannesi1 Kardelenck yumurtlama günüm gecti zaten degerlendirdim… Bugün oylesine ilk idrarla yapinca pozitif çıktı şaşırdım
fethiyeli48-48 Guneyinannesi1 mide bulantısı gebelik olsa bile suan için çok erken bence ama adete 5 gün kala yumurtlayacağını sanmıyorum cünkğ baya az bi zaman yarın da yap gebelik ihtimali varsa adet gününe kadar kıpkırmızı olmaya devam eder
ilkgebelik123-_ Guneyinannesi1 Instagramda birgebeningulugu diye sayfa var Ebru hanım size yardımcı olur kendisi ovulasyon testi uzmanı 🥰
Kardelenck Guneyinannesi1 İnşallah gebelik vardır ama umutlanma sen yine de bence bı ovulasyon testi yap âdet gününe az kalmış bekle derim
Guneyinannesi1 fethiyeli48-48 iste bende gebelige yormadim üşütmusumdur diye düşündüm bakalim son 2 tane kaldı yarın da deneyeceğim
Dilara0638 Guneyinannesi1 gebe olan kişilerin ovulasyon testinde ikinci çizgiyi gördüklerini duymuştum belkide öyledir sizinkide 😊
Guneyinannesi1 Dilara0638 dün az çizgi vardi bugün birden artması şaşırttı dunkinide ilk idrarla yapmistim çünkü