Aynur90 Merhabalar 25 haftalık hamileyim.Gebelikten dolayı burun etlerim şişmiş nefes almamı engelliyor ,burnum tıkalı ancak doğumdan sonra düzelirmiş 😔 böyle bir durum yaşayan var mı ?
Ozge20ulu Aynur90 genelde bütün gebeler yasiyo canim burun bandı aldım ben bı tık rahatlatiyo Ilık suyla temizlemede iyi geliyor
Mrc34 Aynur90 ben de 24 haftalık oldum ve bu durumdan artık fenalık geldi. Geceleri burun bandı bı nebze rahatlatıyor ama devamlı tıkalı burun çok rahatsız edici. Doğuma kadar böyleyiz galiba
Aynur90 Ozge20ulu tat alımımı da engelliyor benim 😔 tat alıyorum ama az ağzımda dolandırmam gerek illa
Ozge20ulu Aynur90 bende tat alma da bı sıkıntı yaşamadım ama burnumdan baya nefes alırken zorlanıyorum