Tekdag merhaba 6 haftalık hamileyim. Bugün doktora gittim doktor kesenin düzensiz yamuk olduğunu söyledi. Düşük riski olabilir dedi. Çok üzülüyorum benim gibi bu durumu yaşayıp atlatan var mi?
Denizyildizii Tekdag banada dedi cnm boş gebelik olabilir kanaman olursa hemen gel falan dedi baya korkuttu bir kaç gün sonra özele gittim vajinal baktı hiç bir sorun yok kesen gayet düzenli dedi kalp atışını falan da duydum 6+1 de