3436 canım sana kesinlikle tavsiye edeceğim tek doktor ataşehir avicennada Mustafa Türkmen illa kadın istersen aynı hastanede nuran hanım var ama ben Mustafa hocaya bir kere gidip görmeni isterim
ben sana mustafa hocayla tanışma hikayemi ve yaşadıklarımı anlatayım ama mutlaka git çok memnun olacaksın.
bende ilk zamanlar doktor doktor gezdim sonra tam buldum dedim 24 haftamda rahim ağızında kısalma var dikiş atmamız lazım dedi ben ilkte tamam dedim sonra bir dk ya başka doktora sorayım dedim hemen ataşehir avicennayı aradım nöbetçi doktor varmış hemen gittim mustafa hocayla karşılaştım baktı annem ben normal ölçüyorum dedi 30-35mmler ölçüyorum hadi 30 olsun ama 24-25 mm değil ve ben 20mm altında dikiş atmayı tavsiye etmiyorum bana bakıyor korkumu gördü istersen alttan bakıyım ama sen istersen bakıyım dedi lütfen çünkü içim rahat olmayacak dedim tamam sen hazırlar dedi ben çekinirim diye o kadar kibar davranıyorki ben şaşırdım. Tekrar baktı yok ben kısalma görmüyorum normal dedi. Doktorumun dikiş atılması gerektiğini vs konuştuk yani sen bilirsin sen karar vericeksin ama ben bir açılma bir kısalma görmüyorum annecim dedi sonra biz çıktık eşimle tabi ben başka yerlerede gittim bir prof. Var ona anlattım o artık doğum vs yaptırmıyor ve iki doktoruda tanıyordu kızım Mustafa hocan çok iyi doktordun sen doktorunu bulmuşsun hastanesi cihazlarıda yeni oraya git dedi bizde eşimle ona gitmeye karar verdik. Daha sonra 27 haftamda benim çok az nişanım geldi hemen hastane gittik (pazar günüydü ve şansıma mustafa hoca nöbetçiydi) ben daha önce gelmiştim size hatırlıyorum dedi ben sizinle devam edeceğim hamileliğime dedim ve sonra beni tekrar muayene etti çatı muayenesi yaptı evet nişanın gelmiş biraz 1 parmakta açılman var dedi. Şimdi benim senin yatışını yapıp bir kaç gün takip etmem lazım dedi fakat hastanenin geceliği 800tl sen zeynep kamile bir git benide haberdar et dedi ben beni başından salladığını düşündüm ilkte sonra biz gittik zeynep kamilde yatmadım eve döndüm ( yalnız kalamadım hastanede) ve ertesi gün bana mesaj attı gizem hanım nasılsınız diye ben durumu anlattım beni hemen aradı çok şaşırdım şuna buna dikkat etmen gerektiğini vs vs anlattı 3 gün sonra gel bakalım tekrar dedi. Biz gittik tabi sancım vb bir şeyim olmadığı için açılma olabiliryormuş. Rahim ağızımda 28mmde kaldı o gün eşim mustafa hocaya siz neden sadece akşamları nöbetçi olarak çalışıyorsunuz dedi bölge olarak genelde kadın doktor istiyorlar gündüzleri bize gelmiyorlar ama acil olarak geldiklerinde mecbur bana geliyorlar ve tanışıyoruz dedi haklı bizde öyle olduk çünkü😅. Şuan 36+5deyim hep akşamları hastane boşken gidiyorum muayene ediyor istediklerimizi soruyoruz Mustafa hocanın bekleyen hastası yoksa halini hatırını sorup muhabbet ediyoruz bir aile dostumuz oldu. Artık 3 cm açılmam var geçen gün sancım var diye mesaj attım ben burdayım gel bakalım dedi gittim tabi benim sancım geçti😅 hastaneye girmeden beni aradı nerdesin diye şimdi hastaneye giriyorum dedim içerde hastası vardı kapıyı açtı sancın mı var dedi geçti dedim güldü nst bağladı baktı hiç birşeyim yok bana ara ara mesaj at durumunu bildir seni merak ediyorum dedi. Acil bir şey olduğunda da mutlaka ara beni mesaj atma dedi. O kadar kibar nazik biriki anlatamam ben ve eşim çok seviyoruz kendisini iyiki karşılaşmışım diyorum. Ay uzun uzun yazdım kusura bakma🤣
bu arada ben kilo biriyim ve rahim terste kalıyor normal doğuma engelmi bunlar dedim hayır değil dedi şuan çok şükür açılmam var tekrar çatı muayenemi oldum normal doğuma çok müsaitsin dedi.
bu akşam tekrar kontrole gideceğim kendisine 💕