yasemin333 kucuktospam yok kızz olmuyor 37+2 yim dün sezaryen günü aldık bugüne kadar hiç alttan muayene olmadım.
Esen3535 kucuktospam benm arkdaşım şubatta yaptı sezeryan Doğum bebek dönmemişti alttan muayene yapılmadı
535arss kucuktospam hayr olmuo benm arkadasım kokrtugu ıcin catı muayenesinden sezeryan oldu ama bna yapmıstılar uygun olamayınca sezeryana alndm
Bugcuu @kucuktospam Sanmıyorum bence yapıldığını. Kuzenimin ikinci Doğumu planlı sezaryendi hiç bir şekilde alttan muayene yapılmadı diye biliyorum 🙄
kucuktospam Filiz3414 hani belki kaç güne gelir diye bakmak ister gibisinden düşündüm inş yapmazlar korkuyorum çok 😰
Filiz3414 kucuktospam Yok içiniz rahat olsun bence yapmaları çok gereksiz olur ayrıca korkacak birşey yok sadece iki parmakla açıklık bakıyorlar bu basit
Bsraozturk kucuktospam alttan muayene olmakla çatı muayenesi olmak zaten aynı şey farklı bişey mi yapılıyor sanıyorsunuz da bu kadar korkuyorsunuz
MomMomMom377 Erken haftanızda nst de sancı çıkar vs belki açıklık var mı diyr bakılabilir erken doğum riski açısıdan onun dışında çatı muayenesi yapmaz
kucuktospam yasemin333 canım sana kaçıncı haftaya sezaryen verdi bana 38 falan verebilirim dedi de yarın kesin öğrencem
Mlk84 Sezaryen olacağı için çatı muayenesine gerek olmaz. Olsa da öyle abartıldığı gibi korkunç birşey değil
kucuktospam yasemin333 sağlıkla kucağına al inş canım🙏 beni de sanırım 16 Nisanda alacak çok az kaldı çok heyecanlıyım içimde de tuhaf karmaşık duygular var☺️