Cemrece cansuyldz33 Benn en basindan beri sari kantoron kullaniyorum canim 30.haftadayim henuz catlagim yok masallah cok sukur 😅
Mercimekmom cansuyldz33 ben kullanıyorum canım 34 haftalığım çatlağım olmadı ama tek onu degil yanında farmasinin aynı Sefa kremini de kullanıyorum yaz olsa sürüp karnın açık dursa karnın emse çok iyi olur ama maalesef peçete kapatıp giyiniyorum
Mercimekmom cansuyldz33 benimki kırmızı çünkü kendim yapmıştım o sarı kırmızı farkı kırmızı ot yaşken sarı ot kuru ilken yapılması ama doğal olmasına özen gösterin aktarda satılanlar bence doğal degil
Kayasbht cansuyldz33 bende kullanıyorum genelde sabah akşam kullandım başlarda çok özen göstermedim kullanmaya şuan 27. Haftamdan sonra bende çatlak oldu ve yavaştan büyüyor benim karnım çok gergin ve tenim beyaz cildim de çok kuru belki onların etkisi olmuştur
Dbe24 Mercimekmom benimde bacaklarımda ve karnımda az az çatlaklar başladı şiödiden sürmeye başlasam izlerini geçirirmi acaba yada daha fazla çatlamasına engel olurmu
Eliiiiiiffff Kızlaaar bende kantoron kullandım ama 32 ye kadar sıfır çatlak ama yavaştan çatlamaya başladım üzgünüm 🙈
Arse89 cansuyldz33 ben kırmızı kullandım kayınpederim kendisi yapmıştı 38 den sonra çatladım canım zaten genelde çatlama 38 ve sonrası oluyor maxsımum büyüklüğe ulaştığı için
Esrakuku Mercimekmom ben farmasiyle ilgileniyorum bana kesinlikle kullanma dediler hamilelerde denenmemiş ürünler