serifenur_60 Dilara0638 aynen oyle canm bıde kafana takmamak lazm boyle şeylerı ben yenı evlıyım 7 aylık 5 ay boyunca ıstedım olmadı vazgectıgım anda oldu
Dilara0638 serifenur_60 ben 1 buçuk senedir istiyorum olmuyordu düşünmeyeceğim desemde çok kafama takıyordum sadece o ay düşünmedim 10 günde ailemin yanına gittim kafa dağıttım geldim ve öğrendimki hamileyim😊
Melek6767 serifenur_60 aaa bizde ağustosta evlendik ağustosu da sayarsak 9 ay oluyo 7 aydır da biz deniyoruz 😊
Melek6767 serifenur_60 bi arkadaşımız da yazdı ya hani okudun mu bilmiyrm canım. Onda da silik çizgi çıkms kan vermiş çıkmamış daha sonra çıkmış 2 haftalık demişler. Bi umut işte
serifenur_60 Melek6767 hiç kafana takma canm kendını başka şeylerle mesgul et ve en onemlısı rabbıme ıbadet et
serifenur_60 inşaAllah olur rabbım herkese nasıp etsin ama boş yere de umutlanmak kotü bısey canm yoksa yokdur
yesilmavi Melek6767 inşallah bebek vardır canım ben hamileliğimi günüm gelmeden kaset testten öğrenmiştim ondaki çizgi daha belirgindi.
Naz_01 Prenses21 hızlı resim indir yaz google ye resim yükle dedikten sonra orda link çıkacak o linki buraya eklersen resim çıkar