busra-mom Asyachngr grip olduğum evrede günde bir bardak içtim bı sorun da yaşamadım allaha şükür Tabi doktoruma danışarak içmiştim
Gzey123 Başka bitki Çayların dan içeniniZ vsr mı acaba ya ven normal çay içemiyorum artık 9+6 yız. Başka şeyler içsem acaba belki de mide bulantısı na iyi gelir mi ki
Smyy00 Gzey123 bana doktorum adaçayı hariç hepsini içebilirsin demişti tabi bir bardak olarak adaçayı da son haftalarda içilebilir sanırım doğumu kolaylaştırdığı için
Didemmmmm Gzey123 canım ben tazae zencefillden 2 dilim sıcak suya atıyorum çok az bal ve limon suyu damlatıp içiyorum hem mide bulantısına iyi geliyor hemde zencefillin çok yararı var denemeni tavsiye ederim
Ozlemust Asyachngr ben içtim 1 fincan ama. Ayrıca her gün değil arada aklımıza geldikçe kışın demleyip içtim bir zararı yok demişti doktorum.
drn05 Asyachngr ilk başlarda bulantı zamanında çok içtim. Hala da arada içerim. Doktorum içebilirsin demişti
Sogancik Asyachngr Ebe ıhlamur da bir bitki çayı düşüğe sebep olur. Günde sadece 1 bardak içebilirsin demişti