@begum1 normal doğum yaptım çok zor geçti ama doğumu yaptıktan sonra hiçbirşeyim yoktu sanki hiçbirşey yaşamamış gibiydim ama sezeryanda dikiş ağrınız oluyor bir süre, bebeğinizi emzirmekte zorlanıyorsunuz kucağınıza almakta zorlanıyorsunuz normal doğumda hiç bunları yaşamadım normal doğumu tavsiye ederim o yüzden evet zor kolay değil ama sezeryanın da sonrası biraz zor oluyor