balbebek96 MercimekveAnnesi16 bende kiraz aşermistim bulunduğum şehirde bi manavda dondurulmuş bulduk aldik. Bin pişman olduk resmen çürük tadı vardı. Ama izmirde bir manavda tazesi olduğu soylenildi