Herkese merhaba %70 kızım olacağını söylemişti doktorum bende erken davranıp hastane çıkışı yaptırdım isimli. Ama fetal dna testimin sonucu oğlum olacakmış. ILGIN ismini düşünen varsa elimde kaldı Çok güzel gupurlu. İlgilenen olursa bana yazabilirsiniz