BegumIscanTunc Kızlar acaba çilek mobilyadan Montes serisi alan oldumu? Şifonyer, Gardırop , Beşik ve yatağı (döşek) alıp memnun kalan oldumu bu saydıklarım toplam 4980 ₺ felan tutuyor ben çok beğendim ama sizede bir danışmak istedim 🥰🤭
Birgul BegumIscanTunc montes serisi şu yeşil kapaklı olan dimi, biz aldık dolap şifonyer kuruldu yerleştirilen herşeyi dolap içi çok kullanışlı şifonyer baya büyük geniş ☺️
zeynepbalci BegumIscanTunc çok güzel duruyor çok hoş 😍 beşik istediğiniz özellikleri karşılıyorsa güzel günlerde kullanın inşallah 🙏🥰
ilkbahar1 BegumIscanTunc canım yeniden yükleyebilirmisin bende oda almayı düşünüyorum merak ettim fotoya basıyorum ama error veriyor açılmıyor.
Umutduru BegumIscanTunc Evet canim yüklenmiş.Götüntü olarak brnce cok güzel.Rabbim güzel günlerde kullanmanızi nasip eder inşallah🙏🏻🌸
Leylaalin BegumIscanTunc bizde romantic baby aldik yatak hersey dahil 6800 TL ye bence çok kaliteli herkes bi kere alınacak kaliteli istiyorsanız çilekten alın dedin diğer yerlere baktım hemen hemen fiyat 1000 TL asagi kalitesi yok o yüzden bence memnun kalacağız özel boyayız ağaçtan yapılıyor hiç bi kanserojen madde içermiyor
BegumIscanTunc Leylaalin Normalde ikeadan alicaktim ama bunu görünce bunu aldım hemen gardıropta yeşil olan kapak tebeşirle felan yazılması için özel yapılmış çok hoşuma gitti zaten ikeada bile toplam sete 6000₺ vericektim dün arkadaşlar indirim var diyince bakıp bunu beğendim Sabisskalay
Mom027262 Leylaalin Siz bu fiyata ne zaman aldınız?Romantic beşik sadece 3200 TL daha bugün bakmıştım.
Sabisskalay Bende yaklaşık bir saat önce romantica serisini aldım . Ciddi anlamdan çilekte indirim var .. gençlik odamda çikekti kalitesi zaten hic değişmedi hazır indirim varken kaçırmayın derim :)
Sabisskalay BegumIscanTunc bende ikeadan alcaktım dediğiniz gibi hem rakamlar aynı oluyor üstelik kalite acısından da cok geride kalıyor , hic olamazsa çileğin bi adı ve kalitesi var 👍🏻
BegumIscanTunc Nhlnrs diğer markası belli olmayan ürünler bile çok pahalı ama bu çilek ve mobilya olarak çok sağlam ki sorduğum bir kaç kişide öyle dedi indirimde varken alayım zaten anca gelir mobilyada doğuma kadar yavaş yavaş biter herşeyi hayırlısıyla inşallah 🤲 Yavrularımız sağlıkla güzellikle kullansın 🤲😍😠
sedamom Nhlnrs merhaba, bende yarın mocha serisini almaya gidicem. Problem olmazsa kurulu halinin görselini atabilir misiniz? Dekor açısından fikir olur banada 🥰
NaneLimon36 Nhlnrs bende mocha serisini beğendim 11 yaşa kadar kullanılabiliyormuş galiba o kadar dayanır mı bilemedim daha gidip görmedim ama siz hangi parçaları ne kadara aldınız acaba?
Zehraaa98 BegumIscanTunc ben sadece beşiğine 4 bin verdim sonradan pısman olduk keske oda yapsaydık dıye😂
badeilemerve BegumIscanTunc canım bende romantic di sanırım ismi o seriyi alacağım kızım için. Kesinlikle çilek çok iyi tercih hem sağlam hem de aradan yıllar geçse bile eksik bir parçasını temin edebiliyorlar. Karşında muhattap bulabiliyorsun. Benim ablam 2. Çocuğu olunca aynı takımın dolabını tamamlamıştı falan. Diğer adı belli olmayan markalara da baktım ben cilekle kıyasladım hem fiyat olarak avantajlı değil hem de kalitesi daha kötü. Kesinlikle almalıyız bence 🍓
BegumIscanTunc badeilemerve sipariş verdik canım bakalım n zamana elimizde olur hakkımızdan hayırlısı olsun inşallah 🤲🥰