Havvabaht Kızlar 3 gündür kasık agrım var. Adet olucakmışım gibi. 15. Haftadayız. Bu durumu yaşayan var mı?
Mutiess Havvabaht Rahim büyüdüğü için ağrılar çok normal. Lekelenme olmadığı sürece sıkıntı olmaz 🌸♥️ Endişelenmeyin 🙏🏻
Secilsare Bende tam 15 deyim ara ara benimde oluyor sonra geçiyor sürekli değil normal diye biliyorum