flowers tabıkı onemlı olan saglıklı olması o konuda sıkıntımız yok cok sukur dun acılan postta herkesınkı 2 kılo ve ustuydu o yyzden acaba ben mı duzgun beslenmıyorum da almıyor dıyo vıcdan yaptım o yuzden sormak ıstedım benle alakalı mı yoksa benımle aynı haftada olupta bebegı aynı kıloda olan var normal durum mu dıye