İlk denememdi hamdolsun pozitif oldu..
hic belirti yasamadm sadece bir gun cok az karnim agridi..
hic dusunmemeye calis baska aktiviteler bul kendine..
hic bulantim yoktu 7+1 olduk cok fena bulantim var
2 kere kanamam oldu ama hamdolsun bi sorun olmadi..