TubaaTacinik Merhaba kızlar 34+3 olduk bugün birden bire göbeğimin sağ tarafında batma oldu ve ayağa kalktığımda batıyor böyle birşey yaşayan varsa lütfen bana bilgi versin 😔 acaba göbeğim çatlıyor diye mi oluyor ? Eşimde belki tırnaklamıştır diyo 🤣
Maliefem TubaaTacinik benim sağ alt tarafta oluyordu karnımın 1 hafta sonra doğduk 35. Haftalarda oluyordu 36+3 de doğduk
Ceyduygu TubaaTacinik Ben 30 haftaligim bende de oluyor o devamli birde sertlesme oluyor karnimda bakalim az kaldi kontrole sorucam doktora
TubaaTacinik Kızlar dr dan geliyorum şimdi bebeğimin kafası sancı olan yerdeymiş bebişin kafasından oluyormuş yani