Edaaltintass Melekd hayır bana doktorum içebilirsin demişti. Ihlamurda aynı şekilde. Adaçayı yeşilçay onlardan uzak dur
Lulemom Ben içtim. Mide bulantıma çok iyi geliyordu. Doktorum iç vitamin sonuçta iyi gelir ama abartma dedi. Günde bir bardak içilebilir bence. Tabi benm riskim yoktu. Sizin varsa bilemem doktoruna sorun gene de
milena11 Lulemom valla hergün içtim çokda iyi geldi dpktorum hiç sorun yok korlma dedi sadece dikkat etmen gereken limon tansiyon düşüklüğü yapıyor. O yüzden nane limon içince aniden ayağa kalkma aç karnına içme
Ayseeemirinannesiii Ilk zamanlarda bulantim coktu ictim doktor bisey demedi fazla tuketme ama canim tansiyonun duser