Nisanurunannesi3850 38+2 olduk Kasilma nasil birsey kızlar ve kasilma olunca sancimi olmus oluyor bebek bi tarafa toplaniyor toplandigi yer agriyor yürürken fln zorlaniyorum
Serapveminikleri Nisanurunannesi3850 adet ağrısı ve bebek sertleşiyor o an ikisi keskin bir ağrı veriyor 🙏
Gull_94 Nisanurunannesi3850 dogum belırtısı olan kasılmayı dıyosanız eger karnınız cok sertlesır ve kasıklara baskısı cok daha fazla olur ,bazen bebek kasılıyo yer degstrıyo falan o sırada hossttıgınızın daha guclusu
Mbuse Bende şuracıkta durayım. 40+0 olduk, ara ara sadece karnımda sertleşme oluyor. Kasılma bu mu farklı bişey mi ?
aay1 @Nisanurunannesi3850 3 ay 25 günlük bebeğim var ve normal doğum yaptım☺️ Kasılma bebek bir tarafa toplanıyor sertleşiyor ya bir süre sonra yine normale dönüyor karnınız normal yuvarlak halini alıyor o bebeğin toplanma anı kasılma oluyor işte bebeğin toplanmasının geçtiği zaman aralığı da kasılma süresi oluyor. Yani bebeğiniz toplandığında işaret parmağınızla dokunun sert olur çok o sert olma anı kasılmadır ne zaman deriniz yumuşayıp normal esneklik yumuşaklık halini alıyor o zaman kasılma bitmiş oluyor☺️