Murvetdundar Merhaba hamisler 16 haftalıgim vajina üstun de ağrılarım oluyo bu normal mi bebegim erkek dusuk riskim var iki aydır progestan ve iğne kullanıyorum ıstirat ediyorum bu ayın 16snda kontlm var bakalim nolucak korkuyorum böyle ağrılar olunca 🙄
Cicilibicili Murvetdundar tehliken olduğu için bu tarz tedirginlikler yaşaman çok normal. Haftan büyüdükçe kasık ağrıların olucak. Çünkü rahim genişliyor. Soru sormaktan da asla çekinme. Uygulama bunun için var 💕
Asyaayaz1 Bebek büyüdükçe kendine yer açmaya çalışıyor cnm bu süreçte rahimde büyüdüğü için Kasık ağrıları olabiliyor kanama yada çok şiddetli geçmeyen bir sancı olmadığı sürece korkulacak bişeyin olmadığını söylemişti doktorum
Murvetdundar Asyaayaz1 düşük riskim olduğunu öğrendiğimde yani iki at önce lavobda peçeteye geldi sadece bidaha çok şükür olmadı
Murvetdundar Cicilibicili çekiniyorum çünkü geçen sormuştum. Kısme cevap vermedi haliyle çekiniyorum ilk gebelik olunca insan çok tedirgin oluyo korkuyo bu arada 16 haftalık kaç aylık oluyo 😊