tcasl Bazı hastanelerde 2 aşamalı oluyormuş dediğiniz gibi önce gebe polikliniğine randevu alınıyormuş o randevuya gidilip ordan bizim için sistem üzerinden yeşil alan açılıyor ordan da biz perinatoloji bölümüne randevu arayıp öyle yaptırmaya gidebiliyormuşuz. Ama biraz süreç uzuyor haftanın geçme ihtimali var ona göre erkenden bakmak lazım. Bugün Kartal şehir hastanesine sordum bilmeyenler için detaylı yazdım :)