Kubra31 ben kullanıyorum sabahları kusmam geçmedi malesef boş mideden su çıkıyor acı acı.. Gün içinde olan bulantı ve koku hassasiyetimi fazlasıyla azalttı diyebilirim. Ağzıma kuru ekmek koyamıyordum o bile kokuyordu ilacı alınca yemek yemeye başladım. 🤲 Gece 2 tane alıyorum uyku yaptıgı için.. Sabah kusmamı da kesseydi mükemmel derdim ama onu kesmedi malesef🤪