Leylakaya42
36 haftalik hamileyim kizlar bebegimin suyu fazla ve kalp atislari bozuk suan hastanede yatiyorum gozetim altindayim surekli nstye baglaniyorum ve bebegim ayak ustu geliyo direk boyle olupta sezeryan vs normal dogum yapan var mi internette arastirdim anne karninda ölüm bile oluyomus bebekte ilk bebegim vefat etti karnimda bu bebegime de bisey olmasini istemiyorum dua edin sag salim bebegimi kucagima alayim