aysenur24 Merhaba. Uzun yazacağım biraz ama malumunuz doğum süreci hamilelikten daha düşündürücü bir süreç ve insan deneyimli kişilerden bazı şeyleri duymak istiyor ☺️
Bingöl’de ikamet ediyoruz Gaziantep’te doktora gidiyorum çünkü çok bilgili ve deneyimli bir doktor bulmuştum. Ancak doktorumun psikolojik olarak yaklaşımı beni çok tatmin etmemeye başladı evet deneyimi harika, bilgisi aynı keza ancak ben bir doktorda en başta psikolojik olarak destek görmek isterim.. Geçenlerde kardeşimin ameliyatından dolayı Sular Akademi’ye yolum düştü ve suda doğum gördüm.
Hasta yatış biriminden bilgi istedim tek verdiği bilgi fiyat oldu! Oysa bana lazım olan şey, ebelerin bu konuda deneyimleri, anestezi uygulanıp uygulanmadığı ve doğum sürecinin nasıl ilerlediğiydi.
Gidip randevu alın tüm doktorlarımız suda doğum yaptırıyor dedi ben daha yeni muayene olmuştum diye tekrardan bebeğe ultrason yaptırmak istemedim..
Doğum sürecinizde ebelerin deneyimi nasıldı acaba?
İlgileri, bilgileri konusunu çok merak ediyorum bir de Önder Bey’e giden var mı aranızda? Eğer Maraş aklıma yatarsa Antep’i bırakmak istiyorum.
Şu anda 25. haftamdayım. Suda doğum yapan varsa özellikle onun deneyimini öğrenmek isterim 🥰