Zehra1993_ Anestezi doktorunu tanımıyorum inanin .Bende çok korkuyordum hatta kendileri ısrar ettiler iyi ki ikna etmişler doğum korkumu yendim diyebilirim.🙂Genele göre çok konforlu anestezi uzmanı bayandı bide yasli bı hanımdı yanlış hatırlamıyorsam o an korkuyla pek dikkat etmedim. Kesinlikle spinali tavsiye ederim.Tuba hoca zaten 10 numara bı doktor ameliyat ekibide çok iyi insanlardı.