feriii gece sol kasıkta siddetli gaz sancisi yasadim bacagima vurdu agrisi parol ictim gecmedi acile gittim serum takildi buscopanli bebege zarar verir mi gaz sancisi acaba
Aysunduruu feriii bebeğe bi zararı olmaz ama sana zararı cok gaz olayını bende yaşadım ölüyorum sandım
feriii Aysunduruu bende kronik kabizlik gaz var dun uykumdan uyandiran gaz sancisiyla uyandim acile gittim direk orda serum takildi buscopan bir saat sonra hafifledi agrim cok korktum bisey olacak diye