Mrv239_ merhaba canim bende polikistik var evliliğimiz 4 yil olcak 2018 de bir kimyasal dusuk yasadim ardindan bir daha hamile kalamadim ,kullanmadigim ilaç kalmadi . Bu gonalf yi kullandim ardindan catlatma ignesi yaptilar 10 tane yumurtam oldu ama yine olmadi. En son baska bir doktora gittim dr. Bana direk kilo ver dedi ben 1 ay diyet yaptm 5 kilo verdim ve inofolik diye bir ilac kullandim . Bu ay Allahıma şukürler olsun 2 gün once hamile olduğumu ögrendim.🙏ama hep diyet hep spor yaptm ve en önemlisi kafamdan attim oldu mu olacak mi düsunmedim . Rabbim nasip etti ve oldu. Allahim en kısa zamanda sana ve bebek isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏çok zor bi surec. Biraz uzun oldu k.bakma canim ama moralini bozma umudunu kaybetme diye yazdim .